thanks for visiting

Tuesday, October 20, 2009

husna yang cengeng..

20/10/09:::"pipi husna lembut laahh..ni mesti suka nangis ni.."ttbe tringat kata ayah...betul ke...???heh..betul kot..dalam perjalalanan hidup yang serba mencabar ni..kerapkali kata2 kawan2..adik n abang yang nengguris perasaan..sungguh,,aku tau..tak terniat di hati dyorang utk mbuatkan aku terluka..tapi..mgkin hati ni yang terlalu rapuh utk menerima..kenapa???bwat kawan kawan yang dah slalu penin kepala sebab perangaiku yang satu ni..sejuta maaf harap dipinta..heh..ada satu hari ni..aku boleh ternangis hanya sebab adik salah belikan aiskrim...??hu3..mmg tak senonoh..tapi tu lah hakikatnya..maaflah dik ye..heh..akak sayang adik..pernah satu hari ni..mse study group..ttibe..tak paham ape mende yang si 'cikgu' mengarut kat depan..ttbe..mengalir air mata..aduhh..murahnye air mataku..kesian yang si 'cikgu'nye..dah serba salah dahh..sory yeee..Photobucket(dri kiri:aishah,aku,daia n ainurr..ni laa..team stdy grup aku..ade bbrape orng lgi..tp tader dlam ni..)

No comments:

Post a Comment