thanks for visiting

Monday, January 25, 2010

HIDUP LAGIII

assalamualaikum..
dah lme rasenye tak mnulis kat sni..
pasti ramai y tertanye2..
hidup lagi ke si husna nih..?
heh..dun worry..
hidup lagi..
alhamdulillah..belum hilang mne2 anggota badan..
rindu pulak rse..
bnyak bnde yang jadik spanjang khilangan aku kat sni..
hek3..
poyo la pulak macam..

1)TRAGEDI HITAM KAT KMK..
2)AKU DAPAT ADIK POMPpUAN...???????
3)'HE' MESSED UP MY LIFE..?

*heh..amacam..?
banyak tak..?
heh..tader la banyak sangat sbnarnye..
ckap ew lbeh..


*TRAGEDI HITAM AT KMK..*

tak pyah la aku critakan dngan lbeh lanjut..aku cte sket2 jla..
pnjang cter dy..
pnat kot eden nak naipp..
alkisahnye.....
malam tuu..ktorang dkejutkan dngan latihan kbakaran mngejut..

*"oyt..bunyik hape tu naj..?mcam orang lari2 je..?
apesal dyorang tuh..?"

"ntah..aku tataw..laaaaa..besela tuh..dyorang kan ske lari2.."

ttbe..pntu bilik ktorang dbukak scare ganasnye..

"koranggggg..kluar cpattttttt..CEPATTTTTTTTTTT..!!!!!"

fuyooohhh..apehal tuh..?tnpe mbuang mse..ktorang pon bersiapla ala akdar..jlan mcm itik pulang petang..
sekali kne jerit daaa...
terus lari smbil glak2 lgi..
huhuh..
degil nihhh..
tengok jam..
11.20..?
dyorang nih biar benar..
latihan kbakaran kol 11.20 MALAM..?
haihhh..hpe2 laaa..

*begitula bermulanya sbuah sjarah hitam di kmk...n da rest is history..
tak perlu kot nak dceritakan kat sni..
karang ta ley tido malam pulak..
yang pasti..
malam 2 yng spatutnye ade latihan kebakaran tuh...
berakhir dngan sebuah tragedi hitam yang tak terduga...
dan latihan kbakaran..
cuma tinggal name..



*AKU DAPAT ADIK POMPUAN...?*


haaaaaa..ni nak cite nih..
baru2 nih..aku baru je dapat adik pompuan..
heh..
mmule tuh..
bengang la jgak...
berkurun2 aku sorang je anak pompuan..
ble dah lame hasrat aku nak dapat adik pompuan terkubur..
ble aku dah syok..
jdi d only daughter in fmly..
ttbe...
aku dkjutkan dngan brite yang sangat tak terduga tuh..
huhh..
kus smangat..
mmg tnsion..
dtambah dngan usikan kwan2 bertuah aku tuh...
tapiiiiiiiiiii.............
balik2 umah hari tu je kannnnn..
aku tengok je rupe adik pompuan aku yang mmg tader rupe aku tuuu..
ttbe..aku rse sayang sangat kat dy...
mmg syang laaaa..
haihhh..
haaaa..
slame ni kannn,,,
aku nak sangat akak..
tapi aku tader akak..
ksian kan kat aku..?
ttbe DIA bagi aku adik pompuan...
2pon aku ta reti nak bersyukurr..
hai manusiaaa...
tpi skang nih...
aku janji...aku akn jge adik aku tuh..bbaik..
dah jatuh sayang kat dy...
mmg ptot po aku sayng kat dyy..
haaaaaaaaaaa..
lupe pulakk..nak taw nme dy..?
bukan siti norhaliza..
bkan siti nor saida..
tpi siti nor syaida..
actually...
dy adik kandung aku..satu ayah..
ape2 la..yang pnting dy adik aku..
n i luv her more than words can say..
n aku akn pastikan..dy dpat kaseh syang seorang akak yng scukupnya..
tak macam aku..
yg teringin sangat hai nak ade akak



*haaaaaaaaaaaa..dah pon abeh cite...
haaa..?
ade lagi satu..?
ek..?
yang tu..nnti2 lah...
nxt time..
orait..
daaaaaaaaaaaaaaa..
thanks sudi bace..
heh...
berbaloi jgakla aku pnat taip..
SALAMMM

2 comments:

  1. ha,,
    tu la kau
    ingtkan dah **** dah

    uihsh..kau ni x yah la nak cite
    psl benda yg dah lepas

    yg penting benda tu dah lepas


    erm
    kau ptt bersyukur la
    bile kau dpt adik
    ni x..
    asyik dok komplain je..
    nasib baik muak dia x sama dgn muka kau,..hehe...

    eh cite la pasal 1 lgi tu..
    sape he??

    ReplyDelete
  2. ko ni azmi..
    aku sehat lagi..
    insyaALLAH..
    blom nak **** lgi..
    2lah..
    rugi tw ko tader mlam tragedi tuh..
    hxhx
    astaga..
    ko taw..adik aku tuh..
    puteh gle..
    hxhx..aku ckap kat mak aku
    dlu ku pon msti puteh jgak kann..
    mak aku cebik je..
    sdeyh aku..
    huhuh

    cte lagi satu tu..esok2 laa..
    susah tu tajuk tuh..
    huhuh..
    ko tke care weyh...

    ReplyDelete