thanks for visiting

Wednesday, November 24, 2010

Day 04- A habit that you wish you didn’t have.

sebenarnya..aku ada satu habit yg rmai yang tak tau..
cuma orang2 yg terdekat je yg tau..
ishhhh..perlu ke aku ckap kat sini..??
hmmmmm..ok. aku ckap..tpi jngan bgitau orang tau..???
*aku kuat mngigau..*

heh..sbenarnya..aku baru je mngakui hakikat ni..walaupun dah lama orang bagitau kat aku..
first time aku dngar bnda ni..masa tu aku aku form 1..kat hostel
akak2 bilik aku cakap..aku mngigau masa tidor..bkan takat mngigau je..siap bangun berjalan lagii..
ishhh..seram u..
tpi masa tu..aku ingat akak2 tu..saja je nk knakan aku..sbab hari tu..april fool..
tpi..skarang nihh..roomate aku pon slalu dngar aku ngigau..hmmmmmmmm
hadoiiii..i really wish that i dont have dis habit..
bkannya hape..
karang nnti klau aku mngigau tersebut nama pakwe..tak ke terkntoi dngan mak ayah aku..eheh..
tpi...aku cuma mngigau bila aku penat n bila aku sakit..
pndek kata..pnyakit kuat mngigau aku nii..tak la smpai tahap kritikal..heh..
teringat masa kecik dulu..aku mimipi mak ayah aku belikan aku bnyak gila kasut..
heh..bngun2 tidor tuu..terus aku pgi cari kasot2 yg bnyak tu kat luar rumah..n tnya mak aku mana kasut2 yg mak aku beli..??mak aku pon buat muka pelik..heh..lpas tu..bru aku tersedar yg aku mimpi je tadi..huhuhu

 bila aku boleh beli bnyak2 kasot macam nihh..??

 




No comments:

Post a Comment