thanks for visiting

Wednesday, November 24, 2010

Day 07- A picture of someone/something that has a big impact on you.

dy mmg bagi impact yg cukup2 besar kat aku...
persoalan dy..
perlu ke aku ltak gmbar dy..????
ok..honestly..aku takda gmbar dy..
weird huh...???
when u don't even have a pic of someone that has a big impact on u..
ok..aku mmg takde gmbar dy..
sebab..???
sebab dy je yg bagi impact yg besar sngat besar kat aku..
tpi aku..mybe tak pnah bagi apa2 impact pon kat dy..
dengan kata mudah..
dy tak tau yg dy dah bagi kesan yg sangat mndalam kat aku..
ksan apa..???sangat banyak..tak cukup 10 page klau aku nk taip..
mybe sblom aku smpat taip smua..jari aku dah sakit2 dulu..
n air mata aku mybe dah meleleh2 laju..
so..kat sini aku ltak gmbar those yg bgi aku strength utk lupa dy 
n semua ksakitan n kperitan yg datang bersama dia..

heh..SUJU lagi..apaper laa..HUSNAA..go!!..ko boleh lari dari dy kann..???









No comments:

Post a Comment