thanks for visiting

Monday, September 27, 2010

cerita ayaq soya..

haa...
sapa yang tak kenai ayaq soya..
ni dia ayaq soya


cerita pasal air soya nih..
aku mmg suka..
sebab aku mmglah sangat suka kat ayaq soya nihhh..
klau wktu2 bulan pose tuu..
klau takdak ayaq soya..mmg tak sah..
mkan pon tak lalu..heh..
tpi...
yg sbenarnye..
aku start minum ayaq soa nihh..BERMOTIF..!!
heh..jeng jeng jeng...

al kisah..maka tersebutlah kisah..
masa aku kecik-kecik dulu..
zaman2 dok tngok crita sailormoon dulu..

masa zaman2 tu..
aku mmg tak suka sangat2 minum ayaq soya..
aku ckap ayaq soya tu..bau smacam ja..heh
pastu satgi ayah aku msti ckap
"husna tak mau ayaq soya?tak payah la..
bukan sedap ponn..tak pa la..boleh ayah minum bnyak sket.."
heh..hampeh btol..
mak aku lain pulak...
satu hari tu mak aku cakap:
"husna tau dak..klau minum ayaq soya tu nnti jadik putih..tngok..ayaq soya tu kan puteh..nnti husna minum..husna pon jadik puteh"
ha.ha.ha.ha.ha.
tanpa aku sedari..
bila dah selalu sangat mak aku ckap mcm tuu..
satu hari tu..
dengan mnutup hidung..
tpi dengan semangat yg brkobar2 utk mnjadi putih..
ade la gaya lebih kurang niii..
n akhirnya..
ayaq soya tu pon selamat je masok dlam prot aku..
dan ttiba..aku rasa ayaq soya tu..
macam sedap la pulakk..heh..

dan tu la cerita dy..
heheh..
smpai skarang kot aku minum ayaq soya..
tpi yang pelik nya..
tak putih2 pon..
hahahh..
heh..entri tak bermotif..!!




No comments:

Post a Comment