thanks for visiting

Monday, September 27, 2010

hati..kenapa kau mcm ni..???

aduh hati..sabarlaa..
hati..
knapa kau selalu camni..
hati..
asal ko cengeng sangat..??
hati..
knapa kau kena rasa sakit..??
hati..
boleh tak ko jadi kuat sket..


kau yang bernama kau..
boleh tak jngan bwat aku mcm ni lagi..
kau tw tak aku sakit..??
aku sakit bila kau bwat aku mcm ni..
even for u..
it just a harmless flirt..
but as for me..
it hurts..
it hurts a lot..


kau yang bernama kau..
tolong jngan appear dpan aku lagi..
tolong jngan bwat aku bdebar lagi..
tolong jangan bwat aku hilang kata2 bila dekat ngan kau lagi..
tolong jngan bwat baik dgn aku lagi..
tolong jangan pura2 ambik kisah pasal aku lagi..
tolong jangan bwat aku ingat ko lagi..
tolong jangan bwat aku senyum sorang2 lagi..
sebab aku dah tak boleh hadap semua ni..
sebab aku dah tak boleh tanggung semua ni..
sebab aku dah penat..
aku dah penat asek teringat kat kau..
aku dah penat nangis sebab kau..
aku dah penat rasa bodoh sebab kau..
cukuplah..
GAME OVER..

















No comments:

Post a Comment